Společnost Business Lease uvádí na trh koncept mezinárodní péče „Care Online“

„Mobilita je pro naše klienty velmi důležitá, je to jejich každodenní potřeba – jak v práci, tak v soukromí. Proto je nezbytné, abychom kromě osobního kontaktu byli k dispozici také online 24 hodin denně 7 dní v týdnu,” říká Lukáš Rada, marketingový specialista společnosti Business Lease. „Abychom se ujistili, že můžeme poskytovat tu nejlepší osobní péči, vyvinuli jsme jako další naší službu portál Care online. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím osobního počítače, tabletu či mobilního telefonu.“

„Správce vozového parku chce mít své vozy pod detailní kontrolou a je tak samozřejmostí mít k dispozici aktuální informace o stavu svého vozového parku a svých řidičích. Care online tyto potřeby naplňuje. Díky osobnímu a zabezpečenému prostředí je správce vozového parku aktivně informován o stavu svého vozového parku a spokojenosti řidičů. Poskytujeme mu také rady, které jsou v souladu s cíli společností ve vztahu k zákazníkům. Prostřednictvím Blue Care Monitoru je například možné získat celkové náklady na mobilitu a emise oxidu uhličitého pro celý vozový park. Samozřejmě můžeme také nabídnout možnosti, jak tyto náklady efektivně snižovat.“

Care online je dalším krokem po úspěšném spuštění nových korporátních webových stránek ve všech zemích. Společnost Business Lease uvedla Care online na trh v mezinárodním pilotním provozu a ve všech pěti zemích byly reakce ze strany klientů velmi pozitivní. „Účastnící vnímají Care online jako účinný nástroj pro správu svého vozového parku. Je nám potěšením pozvat zákazníky ve všech zemích, aby vyzkoušeli Care online osobně.

„Tento krok ve vývoji je hmatatelným důkazem filozofie „Better Care“. Je to probíhající proces rozvoje naší osobní péče. V následujících měsících budou zavedeny nové funkce a služby mobility které se stanou součástí Care online,“ zakončuje Lukáš Rada.

Kontaktujte nás

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.