Někdy to může být velmi jednoduché. Staráme se o všechno pro Vás a Vaše řidiče.
Vyzvednutí auta na servis nebo údržbu a jeho předání.
BlueCarpet služby zajišťujeme pro naše řidiče. Potřebuje odvézt auto údržbu? Váš zaměstnanec se nemusí o nic starat. Po dohodnutí termínu vyzvedneme vozidlo a po provedení údržby ho vrátíme zpět. Zdarma, samozřejmě a bez komplikací.
Více informací ve videu:
Telematika
Vybraná vozidla jsou vybavena modulem údržby. Modul, který shromažďuje ujeté kilometry, chyby motoru a upozornění na údržbu, což nám umožňuje aktivně kontaktovat řidiče při zajištění servisu leasingového vozidla. Pokud má auto chybu motoru, zaznamenáme to, informujeme řidiče a poskytneme další pomoc. Ochrana osobních údajů není ohrožena, protože shromažďujeme pouze informace týkající se údržby.
Care Online
Jsme vždy k dispozici, offline a online. Naši zaměstnanci Vám s radostí pomohou. Care Online je online služba, kterou vám dáváme k dispozici. Je to on-line portál, který pomáhá fleet manažerům a řidičům udržovat přehled o vozovém parku a pronájmu automobilu. Díky tomu máte nonstop kontrolu nad svým vozovým parkem.
Přihlášení do Care Online.
Informace o vozovém parku a poradenství
Věděli jste, že pro mnohé firmy jsou náklady na mobilitu druhou nejvyšší nákladovou položkou po výdajích na zaměstnance? Správně reporty o hospodaření jsou nezbytné pro sledování a snížení celkových nákladů na mobilitu (TCM – Total cost of mobility). Co můžete očekávat od nás:
- 2-4 krát ročně analýzu vozového parku s poradenstvím pro nejvhodnější řešení potřeb mobility
- Vhled do možností šetření nákladů
- Pomoc s otázkami udržitelnosti, jako je snížení emisí CO2 a vytvoření vozového parku neutrálního z hlediska emisí CO2. To může Vaší firmě pomoci při zakázkách a veřejných soutěžích, jakož i při dosahování Vašich organizačních cílů.
- Novinky ohledně tržních změn a inovací.
Abychom co nejlépe pomáhali našim zákazníkům a řidičům, musíme vědět co si myslí o našich službách. Na to se ptáme nejen v on-line průzkumu, ale také je osobně zveme, aby poskytli zpětnou vazbu nebo se k nám připojili na brainstorming. Stručně řečeno, chceme naslouchat našim zákazníkům. Umožňuje nám to definovat, co potřebují naši klienti a kde se musíme zlepšovat. Vaše požadavky tvoří základ služeb, které poskytujeme!