LINKA SLUŽEB: KOMFORTNÍ A JEDINÝ ZPŮSOB OBJEDNÁNÍ VOZIDLA K SERVISNÍM ÚKONŮM
V rámci zkvalitňování služeb našim zákazníkům přecházíme od května 2020 na jednotný způsob objednávání vozidel k servisním úkonům.
-
Potřebujete údržbu?
-
Opravu?
-
Máte poškozené vozidlo?
-
Prasklé či poškozené sklo?
Od 1. 6. 2020 budeme objednávky k servisu vozidel vlastněných nebo spravovaných Business Lease přijímat výhradně telefonicky prostřednictvím Linky služeb 840 840 500.
Volejte nám 7 dní v týdnu na Linku služeb 840 840 500.
Tato služba klientům přináší:
- zkrácení času mezi objednáním a servisním úkonem,
- vysokou a profesionální kvalitu služeb,
- efektivní řízení nákladů.
Jaké výhody poskytuje Linka služeb Vám, řidičům a uživatelům vozidel?
- Vybereme pro Vás specializovaný servis dle požadovaného úkonu.
- Zajistíme termín opravy dle Vašeho přání.
- Pro auto si přijedeme a zase Vám ho přivezeme.
- Po dobu servisního zákroku Vám poskytneme náhradní vozidlo.
- Vůz Vám vrátíme umytý a vyluxovaný.
LINKA SLUŽEB: INFORMACE PRO ŘIDIČE
SERVICE LINE: INFORMATION FOR DRIVERS
Věříme, že tuto inovaci oceníte a jednotné objednávání pro Vás bude přínosem. V případě dotazů se obraťte na svou kontaktní osobu v Business Lease.
Toto opatření se netýká zakázek směřovaných službou silniční asistence a drobných zakázek provozní údržby (např. výměna žárovky, doplnění provozních kapalin apod.).