Menu Vyhledej tuto stránku

Vyhledávač servisů

Údržba a opravy

Pro pravidelnou údržbu, plánovaný servis či opravu jakéhokoliv poškození vozidla včetně výměny a scelení čelního skla kontaktujte naši linku služeb 840 840 500.

Stačí zavolat a my se postaráme o rezervaci termínu, vyzvednutí vašeho vozidla a přistavení zpět, případně zajištění náhradního vozidla. To vše přesně dle vašich požadavků a v předem určeném čase.

Rádi bychom Vám také nabídli možnost on-line objednávky pravidelné údržby či výměny provozem opotřebovaných částí vozidla na portálu Care Online.

U našich servisních partnerů Vám v případě údržby či opravy (mimo pojistné události) v nákladu nad 5.000,- Kč bez DPH či pravidelné servisní prohlídky ZDARMA* nabízíme:

    • Poskytnutí náhradního vozidla po dobu prohlídky/opravy (až 3 dny)
    • Službu Pick-up servisu – vyzvednutí Vašeho vozidla na Vámi zvolené adrese a přistavení zpět po           provedení požadovaného servisního úkonu (maximální vzdálenost 30 km od servisního partnera)
    • Mytí Vašeho vozidla a základní čištění interiéru

*v případě nenaplnění shora uvedených podmínek je pro Vás služba nadále dostupná, avšak stává se hrazenou.

Pneuservis

veškeré preferované pneuservisy naleznete v naší aplikaci:

Vyhledávač servisů

Službu Pick-up servisu v sítích 4Fleet a FirstStop Vám nabízíme ZDARMA v průběhu celého roku, v síti BestDrive mimo měsíce – říjen a duben.

Centrum pro vrácení vozidel

Pro vrácení vozidel je standardně (ne-li sjednání jinak) využíváno naše Centrum pro vracení vozidel. Jeho adresu a navigaci k němu také naleznete v naší aplikaci:

Vyhledávač servisů

Opravy skel

Pro opravy a výměny skel na vašem vozidle doporučujeme využít našeho partnera, společnost AGC.

Opravy jsou prováděny ve vaší firmě, bydlišti nebo na místě, které si domluvíte. V případě, že není v místě opravy k dispozici vhodné zastřešení nebo klimatické podmínky nejsou vhodné pro výměnu či opravu skla, bude vaše vozidlo bezplatně odvezeno formou Pick–up a poté vráceno s opraveným či vyměněným sklem zpět.

V případě, že využijete služeb AGC, nikam nemusíte jezdit – bude o vás kompletně postaráno.

Po nahlášení poškození na našich webových stránkách obdržíte číslo, pod kterým je škoda evidována. Poté stačí vytočit číslo 800 701 901 a operátor s vámi sjedná detaily zásahu. Sdělte prosím vždy operátorovi číslo pod kterým jste poškození nahlásili. Pobočky AGC také naleznete v naší aplikaci:

Vyhledávač servisů